آخرین اخبار

خبرهای دست اول از بازار داغ تحلیل‌های انتخاباتی بویراحمد

هر چند در همه حوزه‌های انتخابیه تایید و رد صلاحیت‌ها مورد تحلیل قرار گرفته است اما در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ تحلیل‌های انتخاباتی اکنون در هر کوی و برزن و در هر خانه و هر اداره‌ای بیش از گذشته شده و داغ‌تر شده است.

اشتراک گذاری
16 دی 1402
کد مطلب : 10957

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ نتیجه تایید یا رد صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز به صورت رسمی از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار اعلام و تا حد زیادی از استرس‌های انتخاباتی کاسته شد.

از چند روز گذشته به خصوص از روز ۱۴ دی ماه نبض انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از گذشته به تپش افتاد تا اینکه امروز اسامی تایید و رد صلاحیت شده‌ها به آنها و به مردم و هواداران کاندیداها و نامزدها اعلام شد.

هر چند در همه حوزه‌های انتخابیه تایید و رد صلاحیت‌ها مورد تحلیل قرار گرفته است اما در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ تحلیل‌های انتخاباتی اکنون در هر کوی و برزن و در هر خانه و هر اداره‌ای بیش از گذشته شده و داغ‌تر شده است.

هر چند هنوز فرصت اعتراض به برخی از عدم احراز‌ها و عدم تاییدی‌ها وجود دارد اما در حال حاضر گویی صحنه و عرصه انتخابات تغییر جدی پیدا کرده و نامزدهای تایید صلاحیت شده بیش از گذشته در تکاپوی جمع کردن برخی از آرا هستند که احساس می‌کنند از یک اردوگاه خاص به اردوگاه آنها خواهد آمد.

هر چند باز هم می‌بایست صبر کرد و به انتظار نشست تا نتیجه کلی و اعلام اسامی نهایی به فرمانداری‌ها شود اما با حالت فعلی و در صورت تداوم آن، سه ضلع انتخاباتی بویراحمد رقابت سنگینی برای جمع کردن این آرا خواهند داشت که در محافل عمومی تحلیل‌های زیادی در مورد آن وجود دارد.

آنها در حال حاضر از غلام محمد زارعی، نادر منتظریان و مهدی روشنفکر به عنوان سه ضلع اصلی انتخاباتی نام می‌برند که هر کدام موفق شوند این آرا را به خود اختصاص دهند موفق در میدان انتخابات خواهند بود هر چند با تاکید دوباره می‌بایست تا انتها صبر کرد زیرا ممکن است در پاسخ به اعتراض برخی از افراد باز هم شاهد به هم خوردن بازی انتخاباتی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا باشیم.

اما هر چه هست رقابت سنگین انتخاباتی خواهیم داشت و همین موجب خواهد شد که مردم به مانند گذشته حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =